כתיבה שיווקית


 

כתיבה שיווקית מקצועית

 

כתיבה שיווקית היא לא סתם עוד אופציה "לייפות" מסמכים של החברה או לשדרג מעט אתרי בית. כיום, כתיבה שיווקית היא ערוץ שיווקי, פרסומי ואף מכירתי באופן מובהק. כל חברה מסחרית אשר שואפתלמקסם את הרווחים שלה בארץ ו/או בחו"ל מעסיקה היום מחלקה פנימית,הפועלת בתוך תחומי מחלקת השיווק ומתמחה בערוץ של כתיבה שיווקית או לחילופין, מעבירה את הנושא של כתיבה שיווקית לגוף פרטי חיצוני או לעצמאי אשר מתמחב בענף של כתיבה שיווקית. המסר החשוב ביותר, שכדאי שתקלטו, תפנימו ותפעלו על פיו הוא זה - כתיבה שיווקית הינה עסק רציני. מסמך שיווקי המנוסח בצורה נכונה יכול להבטיח לכם חוזי ענקים או לחילופין - למנוע מהם להתממש. עד כדי כך! כתיבה שיווקית היא תחום כל כך חשוב בעולם המסחרי של היום שכבר החלו ללמד את התחום של כתיבה שיווקית במכללות ומוסדות שונים להכשרת עובדים לתחומי ההיטק.


כתיבה שיווקית מקצועית - כי זה לא ה"מה" זה ה"איך" שקובע:

כתיבה שיווקית צריכה להעשות על ידי אנשי מקצוע מבריקים, קריאטיביים, אשר מצד אחד יש להם את כשרון הכתיבה והם מסוגלים לכתוב על כל נושא שבעולם ומהצד השני יש להם את הידע וההבנה בתחום עיסוק החברה כך שהם בקיאים בכל הפרטים והמושגים המקצועיים. כתיבה שיווקית מתבצעת בכדי להגדיל את המצב לסגירת עסקה ויצירת עניין הן בקרב חברות מסחריות, משווקים, מפיצים ועוד חברות אשר ההתעניינות שלהם במוצר או בשירות יכולה להניב רווחים של מיליונים לחברה וכמו כן, כתיבה שיווקית נועדה גם לקדם את רווחי החברה ישירות מול קהל היעד הסופי / לקוח הקצה כלומר הצרכנים. עבורם, כתיבה שיווקית באמצעות חומר באתרים, חוברות הסברה, ניוזלטרים, שלטי חוצות ועוד, כל אלו מקרבים אותם לערכים של החברה ומלמדים אותם אודות היתרונות של המוצרים או השירותים שהחברה מציעה להם ישירות.


כתיבה שיווקית - לדעת לנצל כל הזדמנות למקסום הרווחים:

כתיבה שיווקית היא דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים, הן חברות, יבואנים, קניינים, מפיצים והן לקוחות קצה באופן ישיר בכל הזדמנות. בין אם מדובר על ההזדמנות לחלק חוברות לעוברים ושבים במרכז מסחרי ובין אם מדובר על האפשרות לשלוח להם מידע באמצעות האינטרנט - מייל אישי או ניוזלטר רשמי, כל הזדמנות להעביר מידע כתוב, מסוגנן, המעביר בצורה האופטימלית את המסרים השיווקים, הנגזרים מתוך הערכים של החברה ויתרונותיה על פני המתחרים, כל הזדמנות היא הזדמנות פז עסקית.


כתיבה שיווקית - בכל מדיה אפשרית ולכל קהל נתון:

כתיבה שיווקית היא לא רק כתיבה ישירה באמצעות האינטרנט. כתיבה שיווקית יכולה לעבור לציבור באמצעות שיווק סמוי. העברת מסרים באמצעות כתבות עיתון שלכאורה לא באו לעודד צריכת המוצר באופן ישיר אבל רומזות על איכותו או איכות החברה או לחילופין העלאת תכנים בפורום או בלוג, לכאורה תמימים,הנכתבים על ידי אחד מהישוב, הן דרכים לקדם את העסק.